آموزشگاه زبان در گلشهر کرج

تاریخ انتشار : 1399/06/21

مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در گلشهر کرج

تماس و مشاوره: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵

مدرسه زبان روسی ایران – استان البرز – شهر کرج – گلشهر

شعبه گلشهر مدرسه زبان روسی ایران با کادر مجرب و زیر نظر مستقیم مرکز آموزش ایران روس به عنوان شعبه مرکزی آموزش زبان روسی در استان البرز کار خود را آغاز نموده و برای اولین بار آزمون های مدرسه زبان روسی در کرج نیز همزمان با تهران برگزار می گردد.

در این مرکز علاوه بر دوره های آموزش زبان روسی به صورت ترمیک و خصوصی، برای اولین بار دوره های فشرده، نیمه فشرده، آمادگی آزمون پادفک روسیه، آمادگی آزمون های تخصصی در سطوح مختلف، بازرگانی و اهداف خاص، مکالمه و بحث آزاد زبان روسی و دوره های متنوع دیگر مانند فیلم و گفت و شنود برگزار می گردد.

منابع آموزشی مورد استفاده در مرکز آموزش زبان روسی کرج مطابق با استاندارد های بین المللی آموزش زبان روسی و از جدیدترین منابع می باشد. و در کنار کتاب اصلی آموزشی از منابع مکمل و کمکی شامل کتاب های تمرینات روسی، کتاب گاواریت پراویلنا – کتاب آموزش مکالمه زبان روسی، کتاب صرف افعال زبان روسی، آموزش دستور زبان روسی، داستان های روسی و سایر منابع مفید استفاده می گردد.

مدرسه زبان های خارجی کرج در آموزش سایر زبان های خارجی(آموزش زبان آلمانی، زبان فرانسوی، زبان انگلیسی، زبان ترکی استانبولی، آمادگی آیلتس در کرج) فعال بوده و دپارتمان آموزش زبان روسی آن مرکز در اختیار مدرسه زبان روسی کرج می باشد.

آدرس مرکز آموزش زبان روسی کرج: گلشهر، بلوار پونه شرقی

شماره تماس:   ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵ و ۰۹۰۳۲۲۲۶۵۵۲

لازم به ذکر است در حال حاضر تنها مرکز مدرسه زبان روسی در کرج واحد گلشهر بوده و هیچ شعبه یا نمایندگی دیگری در کرج نداریم. 

آزمون های مدرسه زبان روسی ایران در کرج با اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر نیز در این مرکز برگزار می گردد.