استخدام مدرس زبان روسی

تاریخ انتشار : 1399/02/29

استخدام مدرس زبان روسی در کرج

تماس: ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۶

مدرسه زبان روسی کرج، به عنوان تنها مرکز تخصصی آموزش زبان روسی در کرج از مدرسان زبان روسی (مجرب و متعهد) که علاقه مند به کار تدریس می باشند به صورت تمام وقت و پاره وقت دعوت به همکاری می نماید.

این مرکز به عنوان تنها شعبه و نمایندگی مدرسه زبان روسی ایران در کرج در راستای تکمیل کادر آموزشی ویژه ی خود اقدام به جذب مدرس زبان روسی از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور و نیز اساتید نیتیو زبان روسی که دارای توانمندی های مهارتی زبان روسی می باشند، نموده است و انتظار می رود علاقه مندان واقعی به تدریس که از مهارت و تخصص های لازم در رشته زبان روسی برخوردار می باشند با پیوستن به خانواده بزرگ مدرسه زبان روسی ایران ما را در رسالت آموزشی خود یاری نمایند.

متقاضیان محترم تدریس پس از شرکت در مصاحبه های علمی و عملی تدریس زبان روسی و قبولی در مراحل فوق با گذراندن دوره کوتاه مدت کارورزی تدریس عملی کار خود را آغاز می نمایند و در صورت نیاز به گذراندن دوره T.T.C زبان روسی، نسبت به صدور معرفی نامه اقدام می گردد. (مرکز تخصصی تربیت مدرس زبان روسی ایران مسئولیت برگزاری دوره های ویژه تربیت مدرس و معلم زبان روسی جهت مراکز مدرسه زبان روسی را به عهده دارد) و پس از اتمام موفقیت آمیز دوره مذکور و انجام کارورزی و تدریس عملی همکاری خود را شروع می نمایند.

لازم به توضیح می باشد که همکاران جذب شده در مرکز کرج، امکان همکاری هم زمان در مرکز تخصصی آموزش زبان روسی ایران روس را نیز دارا می باشند.

 

شرایط استخدام مدرس زبان روسی در کرج:

جهت اطلاع از شرایط کامل و هماهنگی زمان مصاحبه رزومه خود را به شماره واتس اپ  ۰۹۳۵۴۸۱۲۸۰۰  ارسال نمایید.